طرح همیار هوادار
شرح وظایف کلی همیاران
1- همراهی، راهنمایی و برخورد مناسب با تماشاگران و هواداران جهت بهره مندی و دسترسی به امکانات رفاهی، خدماتی و ... ، برای دستیابی به آسایش و آرامش مطلوب در ورزشگاه
2- همکاری و تعامل با هواداران و تماشاگران جهت سالم سازی فضای ورزشگاه ها و رعایت اصول اخلاقی در محیط های ورزشی
3- هدایت هواداران و تماشاگران به تشویق و تأیید انجام بازی جوانمردانه، سالم و زیبا از طرف بازیکنان تیم ها و تمرکز بر تشویق و حمایت از بازیکنان و تیم های خودی و اجتناب جدی از توهین، فحاشی یا شعارهای غیراخلاقی در ورزشگاه بر علیه تیم، حریف، بازیکنان حریف، داوران و ...
4- کنترل و پایین آوردن هیجانات و احساسات تماشاچیان در مدت زمان حضور در ورزشگاه در حد امکان
5- تشویق تماشاگران به رعایت نظافت و بهداشت محیط ورزشگاه و تشویق آنها به حفظ و حراست از اموال بیت المال(صندلی، اتوبوس)
6- همکاری همیاران هواداران در ارایه سرویس های ضروری به تماشاگران در مناسبت های ویژه
7- همکاری صمیمانه با مسئولین برگزاری مسابقه، مامورین انتظامی، حراست و دست اندرکاران جهت ایجاد نظم و آرامش در ورزشگاه
8- همیاران هوادار باید دارای روحیه کار گروهی و تیمی بوده و از روابط عمومی خوب با ظاهر و برخوردی مناسب برخوردار باشند.
9- همیاران هوادار باید در سطح بالایی با همیار هوادار همدلی داشته و در صورت انتقاد هوادار شنونده خوبی باشند. انتقادات هواداران را یادداشت و به سرگروه ها انتقال دهند تا پس از جمع بندی به مدیرعامل جمعیت ارائه شود.
10- ارائه نقطه نظرات، انتقاد و پیشنهادات خود از طرح همیار هوادار به سرگروهها یا مدیرعامل جمعیت جهت بهبود هر چه بهتر وظایف همیار هوادار
«کمیسیون فرهنگی جمعیت حامیان هواداران فوتبال»