بی تفاوتی هیات مدیره سرخآبی ها به نقل و انتقالات، خیانت به 20 میلیون هوادار است عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس بی تفاوتی هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس به ن...
- نظرات : بدون نظر - بازدید [ 1199 ] - دوشنبه, 15 تیر 1394
بی تفاوتی هیات مدیره سرخآبی ها به نقل و
انتقالات، خیانت به 20 میلیون هوادار است
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس بی تفاوتی هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس به نقل و انتقالات این دو باشگاه را خیانت به 20 میلیون هوادار عنوان کرد.
بی تفاوتی هیات مدیره سرخآبی ها به نقل و انتقالات، خیانت به 20 میلیون هوادار است
حسین گروسی ضمن بیان این مطلب افزود: هیأت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید با تمام وجود تلاش کنند که نقل و انتقالات در خور و شأن این باشگاه ها باشد و این که نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند از لحاظ انسانی و اخلاقی کار درستی نیست.
گروسی اضافه کرد: اعضای هیأت مدیره سرخآبی ها باید احساس مسئولیت کنند و مدنظر داشته باشند اتفاقاتی که در شرایط کنونی رخ می دهد اثراتش سال های سال بر باشگاه خواهد ماند؛ ضمن آنکه به این نکته توجه کنند که اگر باشگاه ها واگذار شوند مسلما هر شخص و سازمانی به دنبال کار با هیأت مدیره کاربلد و مسئولیت پذیر است و اگر اکنون کارشان را به درستی انجام دهند، خواهند توانست در سمت خود باقی بمانند.
نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: باشگاه های استقلال و پرسپولیس 15٬ تا 20 میلیون نفر هوادار دارند که همه اتفاقات باشگاه ها آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و بنابراین، نباید این خیل عظیم هواداران از نظر روحی و مسائل اجتماعی آسیب ببینند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد راهکارحل مشکل این باشگاه ها اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان و حتی سازمان خصوصی سازی باید کار کارشناسی درباره این باشگاه ها انجام دهند و از کارشناسان داخلی و خارجی دعوت کنند تا از تجارب آن ها دراین باره استفاده شود و یک نتیجه مناسب حاصل شود.
گروسی در گفت و گو با خانه ملت اضافه کرد: اگر قرار به برگزاری دوباره مزایده است باید هرچه سریعتر انجام شود زیرا مزایده این باشگاه ها، واگذاری یک کالا نیست بلکه خیلی حساس است و باید دقت لازم روی آن صورت گیرد تا خدمتی شایسته به این خیل هوادارانی که عاشقانه تیم هایشان را حمایت می کنند٬ صورت گیرد.
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس درباره اداره سرخآبی ها با اسپانسر تا زمان واگذاری بیان داشت: در حال حاضر خیلی از مجموعه های بزرگ در دنیا اسپانسر دارند و بدون این که شخصی این مجموعه ها خریداری کرده باشد دارای حامی مالی هستند؛ شرکت ها بهتر است به جای هزینه های هنگفتی که صرف تبلیغات می کنند، آن را در ورزش خرج کنند؛ البته این موضوع به یک مدیریت درست نیاز دارد تا اسپانسرها جذب شوند و وزارت ورزش و مجموعه های مرتبط هم باید همراهی و همکاری های لازم را داشته باشند.
تبلیغات